Dongens Mannenkoor vraagt uw stem bij Rabobank Club Support

door P.Scheepers

Vanaf 2 september kunnen leden van de Rabobank weer hun stem uitbrengen welke club, vereniging of instantie zij dit jaar financieel willen ondersteunen.
Via de Rabo-App kunt u uw keuze maken. Zo hoopt het Dongens Mannenkoor (DMK) dat u dit jaar uw keuze mede laat vallen op dit koor.

Jaarlijks zorgen zij rond de kerstdagen met een gratis kerstconcert voor een feestelijke afsluiting van het oudejaar. Daarnaast in het voorjaar het lenteconcert en optredens op uitnodiging. Eenmaal per week is de repetitie onder leiding van een deskundige dirigente. Alle onkosten, zoals o.a. de zaalhuur, worden grotendeels betaald uit de contributie en donaties. Het DMK kent geen bordsponsoren zoals sportverenigingen die hebben. Daarom zijn alle kleine bijdragen voor het DMK de krenten uit de pap en bieden zo de mogelijkheid om ieder jaar weer optredens te verzorgen.

Mogen wij, de leden van het DMK, rekenen op uw stem? U moet wel bankieren bij de Rabobank en lid zijn. Geen lid? Geen probleem. Ga naar de Rabo-App en wordt gratis lid. Er zijn geen kosten aan verbonden. Waarom doet alleen de Rabobank dit Club Support?
Rabobank is een coöperatie. Dat wil zeggen dat de leden mogen kiezen welke maatschappelijke initiatieven, uit de winst, zij financieel willen ondersteunen. Uit de drie te kiezen clubs/initiatieven is het Dongens Mannenkoor u dankbaar dat u op één van de drie op hen hebt gestemd.

Bedankt!